søndag 30. august 2009

29.08.09 VIF - Hafslund/Trosvik/Skjeberg 3-2 (0-1)


Kampen mot samarbeidslaget fra Sarpsborg ble nesten som en gjentagelse av kampen mot Borgen, og nok en kamp der vi presterte langt under pari. Vi styrte mye av banespillet, men ble for unøyaktige og tafatte på siste tredjedel av banen. Vi visste på forhånd at Hafslund har gode spisser, og når vi mistet ballen på vei fremover, straffet de oss hardt, og vi lå under med ett mål til pause.

I pausen ble vi enige om at hver enkelt måtte begynne å ta ansvar, og andre omgang var hakket bedre enn første. Vi fortsatte å styre banespillet, men ble hardt straffet for personlige feil. Heldigvis har Anna funnet tilbake til scoringsformen, og reddet dagen med tre scoringer.

Lagoppstilling VIF:
Reidun - Silje, Hanne, Anita, Ida K (Susanne 46.min) - Maria (Ida N 46.min), Aina, Cecilie - Flora (Anna 46.min), Karen (Siham 46.min), Bente (Hilde 46.min)

Konklusjonen etter kampen er at vi slipper inn for billige mål etter enkle feil, men nok en gang viser vi at vi er i flytsonen og vinner på en dårlig dag. Nå blir det bra med en hel treningsuke, før kampen mot Manglerud/Star 2. Den går hjemme på Valle tirsdag 08.09. klokken 18.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar