mandag 25. mai 2009

24.05.09 Hafslund/Trosvik/Skjeberg - VIF 1-4 (0-4)

Da var det klart for årets første kamp på gress, bortskjemte som vi er blitt med kunstgress. På motsatt banehalvdel sto samarbeidslaget Hafslund/Trosvik/Skjeberg, som vi egentlig ikke visste noe særlig om. Vi bestemte oss for å fortsette på samme måte som mot Borgen, vi skulle sette standarden og forsøke å styre kampen.

Første omgang utviklet seg etter hvert slik vi ønsket, vi hadde ballen mest, og skapte de desidert største sjansene. Vi skapte ikke like mye som vi har gjort i andre kamper, men vi hadde blant annet et par skudd i treverket. Men når det først løsnet, løsnet det det skikkelig. Siham begynner tydeligvis å finne tilbake til scoringsformen, og ga seg ikke før hun hadde putta fire! Hafslund skapte ikke stort, og vi hadde god kontroll.

I andre omgang viste vi nok en gang at vi har en del å jobbe med, kanskje spesielt mentalt. Vi begynte å gjøre feil og ble upresise, og helt unødvendig slapp vi Hafslund inn i kampen, og de reduserte til 1-4. Allikevel ble vi aldri ordentlig truet, selv om de var på et par farlige visitter mot slutten, og vi beholdt tremålsledelsen helt inn.

Lagoppstilling VIF:
Reidun C. Jensen (Lene Mehl, 46. min) – Susanne Johnsen (Ida Nordby, 46. min), Anita Stokkeland, Hanne Mellingsæter, Silje Kronkvist (Marianne Løvberg, 68. min) – Cecilie Berg-Hansen, Aina Stensønes, Marte Vik Edvardsen – Bente Velde (Hilde Horntvedt, 60. min), Siham Loulanti (Karen Werner, 68. min), Anna Fjeld (Flora Etemi, 68. min)

Scoringsfakta:
0-1 25 min. Siham - ass. Aina
0-2 27 min. Siham - ass. Anna
0-3 33 min. Siham - ass. Cecilie
0-4 44 min. Siham (str.)
1-4 69 min. mål HTS


Neste kamp er tirsdag 02.06 klokken 18.45 på Manglerud kunstgress, mot Manglerud Star 2.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar