onsdag 20. mai 2009

19.05.09 VIF - Borgen 8-0 (3-0)

Planen i dag var å vise oss fra en bedre side enn førsteomgangen mot Bækkelaget. Vi skulle tråkke til fra start, og ha tempo i ball.

Dette synes jeg vi gjør, vi hadde tidvis bra tempo i spillet, det gikk på ett og to-touch og Borgen hang ikke med. Vi gikk til pause med 3-0 ledelse, etter et strålende langskudd av Ida K, og finfine scoringer av Bente og Siham. Allikevel var vi ikke helt fornøyd med presisjonen, og bestemte oss for å være enda mer nøyaktige med pasningene våre.

I andre omgang fortsatte vi som i første, med godt spill. Vi scoret fem mål til, blant annet ett av Hilde H, som debuterte for Vif i 2. divisjon. Det må sies å være en god start! Vi klarte også å holde nullen, noe vi var godt fornøyd med etter å ha sluppet inn en del unødvendige "tullemål" i tidligere kamper.

Lagoppstilling VIF:
Reidun C. Jensen – Ida Kristoffersen, Anita Stokkeland (Flora Etemi, 77 min), Hanne Mellingsæter, Silje Kronkvist (Susanne Johnsen, 55 min) – Cecilie Berg-Hansen, Aina Stensønes (Ida Nordby, 65 min), Marte Vik Edvardsen – Bente Velde (Hilde Horntvedt, 73 min), Siham Loulanti (Karen Werner, 65 min), Anna Fjeld (Marianne Løvberg, 46 min).

Scoringer:
1-0 15 min. Ida skudd 25 m.
2-0 20 min. Bente - ass Silje K
3-0 28 min. Siham - ass Marte
4-0 54 min. Bente - ass Marte
5-0 60 min. Marte- ass Anita
6-0 66 min. Marte - ass Ida K
7-0 74 min. Hilde - ass Karen
8-0 85 min. Karen - ass Flora

Alt i alt var dette en bra kamp, og stor fremgang fra forrige. Nok en gang takk til Klanen, som stadig øker i antall, og alle andre som stiller opp og heier på oss!

Se hva Borgen skriver på sine hjemmesider: www.bil.fladby.net

Neste kamp er borte mot Hafslund/Trosvik/Skjeberg, søndag 24.05 kl. 1500 på Hafslundbanen.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar