lørdag 2. mai 2009

17.04.09 Skjetten - VIF 1-6 (0-3)

Etter en lang vinter var det endelig klart for seriestart. Denne kom borte mot Skjetten. Det var som vanlig knyttet litt spenning til sesongåpningen, det er liksom først når serien braker løs man ser om man har gjort en god nok jobb gjennom vinteren. I tillegg er det alltid spennende å se hvordan man er i forhold til de andre lagene, siden vi ikke har møtt noen andre 2. divisjonslag i treningskamper.

Kampen mot Skjetten viste at vi absolutt blir å regne med i årets sesong. 1-6 endte kampen med, og vi hadde full kontroll hele veien. Skjettens scoring kom på en corner helt på slutten.

Lagoppstilling VIF:
Reidun C. Jensen (Lene Mehl 60 min) - Silje Kronkvist( Ida Nordby 60 min), Marianne Løvberg, Anita Stokkeland, Susanne Johnsen - Marte Vik Edvardsen, Hanne Mellingsæter (Aina Stensønes 65min), Cecilie Berg-Hansen (Ida Kristoffersen 46 min) - Anna Fjeld, Siham Loulanti (Flora Etemi 75 min), Bente Velde (Sandra 80 min)

Kampfakta:
24.min 0-1 Anna, 27.min. 0-2 Siham, 31.min 0-3 Anna,52.min. 0-4 Anna, 80.min. 0-5 Flora, 82.min 0-6 Anna, 88.min 1-6 Skjetten

Se hva Skjetten skriver på sine hjemmesider:
http://www.skjettenfotball.no/index.php?mid=5&k=a-laget-damer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar