mandag 22. juni 2009

21.06.09 Vålerenga - Lillehammer 3-1 (3-0)

Toppkampen mellom VIF-Lilleh endte i en solid 3-1 seier favør oss.
Spillemessig var det jevnt i første omg. Vi klarte ikke å etablere spillet vårt helt, men etter halvveis 1 omg satte Karen inn ett av sine to mål. Hilde avsluttet omgangen med en fin enkeltprestasjon og satte inn 3-0.

Med tre mål til pause klarte ikke Lillehammer å gi oss kamp i 2. omg. Vi fikk mer fart på kula og dominerte resten av kampen. Redusering til Lillehammer kom etter 75 min. etter dårlig kommunikasjon mellom stopper og keeper. Vi spilte ikke vår beste kamp, da vi var for upresise i pasningspillet og slet med å finne rytme offensivt.

Neste kamp er mot Skjetten og da håper vi den offensive biten sitter bedre :)

Lagoppstilling VIF:
Reidun C. Jensen – Susanne Johnsen(Ida Nordby, 40. min), Nora, Hanne Mellingsæter, Ida Kristoffersen – Cecilie Berg-Hansen, Aina Stensønes, Marte Vik Edvardsen – Hilde Horntvedt (Flora Etemi, 65. min), Karen Werner (Silje Kronkvist, 65. min), Anna Fjeld (Maria Dahlstrøm, 65. min).
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar